.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار جان باختگان زلزله ترکیه
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد.
آخرین آمار جان باختگان زلزله ترکیه

شمال نیوز : فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد. فخرالدین کوجا در یک کنفرانس خبری در شهر زلزله زده هاتای گفت: شمار مصدومان این فاجعه نیز به ۸۰۲۷۸ نفر رسیده است.

 

پیش از این یکی از مقامات ترکیه اعلام کرد توان دو زلزله بزرگی که پشت سرهم در این کشور آمده برابر با پانصد بمب اتم است و فاجعه فراتر از حد تصور مقامات این کشور می‌باشد.

 

در جریان این زمین لرزه ۷.۸ ریشتری خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارد شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آوار برداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوارها گرفتار شده‌اند.

 

مارتین گریفیث مسئول کمک های بشردوستانه و امدادرسانی سازمان ملل در جریان سفر امروز (شنبه) به ترکیه پیش بینی کرد که تعداد جانباختگان زلزله اخیر از ۵۰ هزار نفر فراتر رود.

 

وضعیت ترکیه به گونه‌ای شده که احزاب این کشور نسبت به خشونت فزاینده در سراسر این کشور هشدار می‌دهند. در همین راستا سخنگوی ارتش اتریش امروز در توییتی خبر داد که در پی وقوع تیراندازی میان گروه ها و اوضاع امنیتی رو به وخامت در ترکیه، عملیات امداد و نجات در این کشور را متوقف کرده است. 

 

به نوشته خبرگزاری فرانسه، درگیری های مسلحانه میان گروه های ناشناس موجب شده تا نیروهای اتریشی به همراه دیگر سازمان های بین المللی در یکی از اردوگاه های زلزله زدگان در ترکیه پناه گیرند. پیشتر برخی از خبرنگاران ترکیه ای در رسانه های اجتماعی خبر داده بودند که برخی از سارقان مسلح که به محموله های امدادی دستبرد می زدند دستگیر شده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.